poniedziałek, 11 marca 2013

Metamorfoza makijażowa

Dzisiaj zajmiemy się metamotfozą jamajka98.

PRZED:

Klasycznie, jednak można zauważyć kilka błędów. Pierwszym z nich jest troszeczkę nierówny makijaż (trudno się maluje na tych oczach). Drugi błąd to za nisko położone brwi. Główne minusy to świński nosek (przepraszam za wyrażenie, ale inaczej nie umiem tego określić :P), dziwne brwi no i ten nienaturalny kształt twarzy. Moja ocena 4/10.

PO:

Jedyne określenie, które mi tutaj pasuje to... elegancja. Oczy pomalowałam kilkoma cieniami co dało nam takie coś, podchodzące pod smoky eyes. Czerń, szaroście, trochę brązu i voila! Miałam problem z ustami, nie mogłam się zdecydować czy pomalować je, czy zostawić ich naturalny kolor. W końcu wybrałam połączenie dwóch szminek. Dzisiaj wszystko w połączeniach. Fryzurka jak widać ze Stardesign nawet ładnie wykonana.


Kolejka do metamorfoz (można się zapisywać pod postem):

-Dominika0018
-MissAshx33

3 komentarze:

Unknown pisze...

:3 Pięknie ♥ tak retro
love...Roxi...

nana pisze...

po lepiej
MissAshx33 jeśli można to też zgłaszam się do metki

nana pisze...

po lepiej
MissAshx33 jeśli można to też zgłaszam się do metki