czwartek, 7 marca 2013

metamorfoza :)

Cześć ! Jestem chora i zrobię dzisiaj metamorfozę wcześniej :)
A oto jamajka98 
Zaczynajmy :

Przed
 Przed- Jest świetnie ! Żółty kubraczek pasuje do koszulki z napisem NIRVANA :) Zmieniłabym torebkę ponieważ jest to bardziej rockowy zestaw ;c daję 4/5 za torebkę ;p

Po
Po- Miejski szyk. Dżinsy i kurteczka pasują do siebie a prześwitująca czarna koszulka jest oddzielona od spodni czerwonym paskiem ze złotą klamrą :) Użyłam tu też białej torby która wydaje mi się pojemna i pakowna :) Całą stylizację dopełniają buty z nelly.com 

komentujcie !!
love...Roxi...

4 komentarze:

Unknown pisze...

Mi się podoba xd :)
love...Roxi...

nana pisze...

nawet fajna ale jakoś tak strasznie mi nie przypadła do gustu

Unknown pisze...

po jest lepiej ^.^

stella449

fimejl pisze...

Dzięki Tobie znalazłam sobie zajęcia na nudne dni- standroll! :D
buziak :*