wtorek, 12 marca 2013

Metamorfoza makijażowa

Dzisiaj kolejny post ze zmianą twarzy dollki. Dzisiaj pod lupę idzie Dominika0018. Zaczynajmy.

PRZED:

Wszystko okej, fajnie. Przyczepię się do dwóch rzeczy: pierwsza z nich to oczywiście cienie ze stardesign, ale ale. Nie chodzi mi o ich użycie, tylko o ich położenie (nachodzą na włosy, co wygląda nieestetycznie). Ogółem wykonanie cienie są delikatne i jak najbardziej pasują do twojej twarzy. Druga rzecz, która mi tutaj się wcina to kosmyki włosów. Nie mam bladego pojęcia co one tam robią. Przedłużenie grzywki? Nie wiem. Makijaż jest nierówny, jednak pod innymi względami poprawny. Masz u mnie wielkiego plusa za wybór części twarzy. Moja ocena 8.5/10 :)

PO:


WOWOWOWOW! Masz kapitalnie zaopatrzony salon piękności! Multum cieni, aż nie wiedziałam co wybrać. Postawiłam na ciemny, wieczorowy makijaż. Ogółem efekt bardzo mi się podoba. Zmieniłam troszkę położenie części twarzy, wybrałam inną fryzurkę w zadziornym kolorku. Nie wiem jak wam, ale mi się strasznie podoba końcowy wygląd.

A wam? Podawajcie swoje opinie w komentarzach, z nich wylosuję najbardziej kreatywny i nagrodzę 5sd :)

2 komentarze:

Invisibility ♥ pisze...

Wyjaśnienie co do cieni i kosmyków: cieni nie robiłam ja, więc musiałam się nimi zadowolić. Kosmykami zakryłam ich znaczną część :) Makijaż był taki krzywy specjalnie :) Makijaż po super, chociaż ja trochę lżej pomalowałabym policzki.

Dominika0018

Unknown pisze...

:) Jest elegancko i dziewczęco co dodaje uroku. Oczy zostały podkreślone mocno dlatego dobrze że nie malowałaś ust. Bardzo podoba mi się kolor włosów. Całość ładna i niebanalna <3
love...Roxi...